maandag 8 maart 2010



Still uit Das weisse Band (Michael Haneke)

6 opmerkingen:

Ellen zei

Hi! Ik zag Das weisse Band pas vorige week.
Errug - Wat vond jij ervan?

Ivan Jennes zei

Dag Ellen,
Ik vind Haneke de beste filmmaker van deze tijd, al zijn z'n films stuk voor stuk gruwelijk. Heb je "Caché" al gezien? Die vind ik nog beter.
Groeten.

Ellen zei

Nee, ik heb die toen gemist. Ik zal em eens huren. Merci voor de tip. Zei Rousseau dat kinderen goed geboren zijn? Ik heb het altijd al gezegd dat die er volledig naast zat ! En zie nu : een wit lint.

Ivan zei

Ellen,
Ik verraad hier - ECHT WAAR - niets mee, maar hou bij het kijken naar CACHÉ in het achterhoofd dat Algerije van 1830 tot 1962 een Franse kolonie was.

Kat zei

Ik ben zeer benieuwd... Heb 'Das Weisse Band' eindelijk ontleend en ga hem vanavond bekijken. Volgens mijn collega een kruising van 'Picnic at Hanging Rock' en Bokrijk. Als dat maar goed komt...

Kat zei

Beklijvend. Gitzwart. Zal bepaalde scènes niet gauw vergeten...