dinsdag 31 mei 2011

objet trouvé

de hele uitleg van de avond of gwn hetgene wat er is? alles. tell me. dus pieter kwam gistere en we hadde gepraat over onze gevoelens. we zijn allebei onzeker en bang enzo. hij is bang da als het mislukt hij iedereen thuis verliest enzo, ma da gebeurt nooit. hebbe we het daar ff over gehad, ik ben wel zeker da hij iets voelt enzo. ma dan in de zetel ware we me elkaars oren aant spele en das allebei's zwakke plek. en in de keuken beten we in elkaars oren enzo, kent ge wel. ma het werd ook echt intiem. dr is nix gebeurt buiten nek en oor, ma voelde intiem. en toen hij wegging terug zo intiem enzo. en hebben we weer gepraat over onze gevoelens. enja had zo gezegt van ge zult ons nooit verliezen want alst mislukt dan ist ment to be enzo en tja dan zijn we nog steeds beste vrienden. en dan zei hij ge kunt soms toch echt volwasse zijn en ik dan zo ja vooral op dees vlak. ik ben ni iemand die zomaar een lief neemt voor een maandje ofzo. en toen kuste hij me. en toen belde yves. en toen nam ik hem vast en kuste hem. ma we zien wel wa het betekend. antwoord? wat denk je nu zelf dat daar van komt? ik hoop een relatie. hij zei al da em iets voelde. ma khoop da alles genoeg betekend voor een relatie. blijve hope. hoe praat hij tege u! een jonge die over gevoelens praat!

5 opmerkingen:

N. Peeters zei

Is dat wat je gisteren in de klas gevonden hebt? Geweldig... en ik denk te weten over wie het gaat...

Ivan Jennes zei

Alleen de namen zijn echt.

Bodo zei

om jaloers op te zijn. of toch niet?

Ivan zei

N-i-e-t, vriend.

Bodo zei

Ik heb het niet over de spelfouten.
Maar de wel-niet spanning, dat vond/vind ik toch wel aangenaam.